Grzegorz Radomski /kierownik USC/ - pokój nr 25
Katarzyna Gerula - z-ca kierownika
Do zadań realizowanych przez Urząd Stanu Cywilnego należą w szczególności :
1) prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem aktów,
2) przyjmowanie oświadczeń o uznaniu dziecka,
3) przyjmowanie oświadczeń o nadaniu dziecku nazwiska męża matki,
4) przyjmowanie oświadczeń o wstąpieniu w związek małżeński,
5) wydawanie zaświadczeń upoważniających do zawarcia małżeństwa konkordatowego,
6) wydawanie odpisów z ksiąg stanu cywilnego,
7) wprowadzanie wzmianek dodatkowych i przypisków do aktów stanu cywilnego,
8) powiadamianie innych urzędów o sporządzonych aktach,
9) prowadzenie akt zbiorowych i skorowidzów dla ksiąg stanu cywilnego,
10) przygotowywanie i wydawanie decyzji z zakresu prawa o aktach stanu cywilnego,
11) przygotowywanie wniosków o nadanie medalu za długoletnie pożycie małżeńskie,
12) prowadzenie korespondencji konsularnej,
13) przyjmowanie oświadczeń ostatniej woli spadkodawcy,
14) wydawanie decyzji zmian nazwisk i imion,
15) prowadzenie spraw z zakresu bhp,
16) prowadzenie archiwum zakładowego,
17) załatwianie spraw związanych ze zbiórkami publicznymi i zgromadzeniami oraz sprawowanie nadzoru nad ich przebiegiem.