IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań z zakresu zadań Wydziału Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich a w szczególności:
- udzielanie interesantom informacji o sposobie załatwiania spraw w urzędzie,
- przyjmowanie wniosków wraz z dokumentacją i przekazanie komórkom organizacyjnym Urzędu do załatwienia,
- prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów,
- redagowanie i administrowanie strony internetowej urzędu,
- współpraca przy organizacji wydarzeń mających na celu promocję Gminy,
- opracowywanie materiałów promocyjnych,
- przygotowywanie projektów informatorów, folderów, kalendarzy, zaproszeń, ulotek promocyjnych.
- tworzenie gazety lokalnej, notek prasowych,
- współpraca z mediami przy przygotowywaniu programów oraz filmów promocyjnych,
- współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi i wykonawcami materiałów promocyjnych,
- dokumentowanie najważniejszych wydarzeń lokalnej społeczności
- prowadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt,
- przygotowanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego.
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.
W miesiącu poprzedzającym upublicznienie ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Chorkówce, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2007 roku o rehabilitacji zawodoweji społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 roku, Nr 127, poz. 721 ze zm.) wyniósł mniej niż 6 %.
Praca będzie wykonywana w Urzędzie Gminy w Chorkówce na parterze w BOK. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin, wyjazd w teren.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV) z opisem pracy zawodowej (z adnotacją o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych oraz z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych),
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach,
- referencje,
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (plik do pobrania),
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności oraz o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na tym stanowisku,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r., poz. 1202) jest zobowiązany do złożenia kserokopii dokumentu potwierdzającego niesprawność (poświadczonego za zgodność z oryginałem przez kandydata).
Wymagane dokumenty należy przesłać pocztą lub składać w Urzędzie Gminy w Chorkówce w pokoju nr 17 do dnia 5 stycznia 2016 roku do godziny 12.00 w kopertach z adnotacją „Nabór na stanowisko urzędnicze w Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich.”
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona w BIP oraz na tablicy informacyjnej
w Urzędzie Gminy w Chorkówce.